2011. november 6., vasárnap

Újra

elmaradtam.
De pótolok. :)

Nehézségeken vitt át az ÚR az elmúlt hetekben. Sokszor a mélységből kiáltottam Istenhez, de mindig meghallgatott. Ezért áldom és dicsérem az Ő nevét!

Nem könnyű életre hívott Jézus Krisztus, mikor azt mondta: "kövess engem!"
Sokszor gondoltam erre az igére: "ha a jót elfogadtuk Istentől, a rosszat is el kell fogadnunk." (Jób 2,10)
Mégis, mikor minden a legsötétebb volt, akkor fénylett leginkább Isten világossága. Csodálatos az ÚR közelében lenni!

Októberi ajánló

Íme, folytatjuk a világhálóval kapcsolatos témát. Szemezgettem az írásokból:

„>>Reggel méreg, délben étek, este orvosság...<< Nagymamám amikor ezt a mondást idézte, akkor a retekre alkalmazta. Így már gyermekkorban megértettem, hogy retket éhgyomorra enni nem jó. Legalább ennyi alapigazságot az internet használat tekintetében is érdemes lenne megjegyezni. Tehát nem mindegy, hogy miért, mikor és milyen állapotban ül le az emberfia-lánya a gép elé, vagy ragadja magához okostelefonját, tabletjét…” (Veress Efraim)

„Aztán néhány alkalom után, amikor a számítógép előtt ragadtam a "sok jóval" táplálkozva, lemaradtam a fontosabb dolgokról, amelyek itthon vártak rám.” (Budai Evódia)

„Sokat vacilláltam, hogyan oldjam meg ezt az interjút. Először különböző személyekben gondolkodtam…” (K.N.)

„Ha mindent Isten dicsőségére szeretnénk tenni, jó ha a hívő ember ezt is az Úrnak rendeli alá, illetve kihasználja az alkalmat arra, hogy naplója is bizonyságtétellé váljon mások számára, ha már nem titkos.” (Budai Evódia)

Más írásokat is olvashattok:

„A számomra mind nagyon kedves témák közül kiemelnék egyet. Amikor a fegyelemről beszélgettünk, megszégyenültem, hisz felismertem azt, hogy sokszor nem tudom helyesen fogadni az intést.” (Ivanitzki Dávid)

„Tény az, hogy versenyzés közben más érzelmi állapotok uralkodnak az emberen, és sokkal könnyebben elszabadulhatnak az indulatok, ha nem figyelünk eléggé oda.” (Balla Béla József)

„Ekkor szembesültem azzal, hogy amire én azt hittem, szabadságból tettem, annak már régen a rabja voltam, és csak áltattam magam, hogy bármikor meg tudok szabadulni tőle. Csak az Úrral sikerül. Nem függök ma már sem szerektől, sem szerelemtől…” (Bálint Natália)

Jó olvasást!

1 megjegyzés:

  1. A nehézség, amiről írok, 9 hónapos kisfiunk betegsége volt. Kétszer is kórházba utalták (velem együtt) légzési elégtelenséggel, ami tüdőgyulladáshoz vezetett. Most krónikus, hosszútávú kezelést kap.

    VálaszTörlés