2011. november 6., vasárnap

Novemberi ajánló

„Sok baj éri az igazat, de valamennyiből kimenti az Úr.”(Zsolt 34,20)

Az elmúlt két alkalommal különös nehézséget tapasztaltam, ami a Mustármag-szerkesztői munkámat illeti. Nagy volt az akadály… Különösen hálás voltam a baptifonos okostelefonért, hogy akármikor elérhető rajta Isten igéje, valamint a Fb közösségi oldalért, és a munkatársaimért. Kértem az imatámogatást, és meg is kaptam. Jó volt megtapasztalni az ima erejét. Amit saját erőmből képtelen voltam megtenni, azt az Úr elvégezte bennem, általam.

És közben Ő gondot viselt a többiről is.

A besztercei fiatalok páratlan buzgóságot tanúsítottak: felkérés nélkül beküldték a bemutatkozásukat, mert nem akartak lemaradni. Nem tudtam elutasítani őket, bár a projektek lejártak.

Most olvashattok az EMABISZ szervezte nagyváradi vezetőképzőről, valamint a krasznai konfiról is több nézőpontból.

A rejtvényfejtők legmagasabb számát is ebben a lapszámban közölhetjük!

Lehetőség van a Mustármag megrendelésére a 2012-es évre. A 2. oldalon találtok erről bővebb tájékoztatást, ugyanakkor forduljatok a helybeli Mustármag felelőshöz ez ügyben.

Kívánok nektek, ha nem is könnyű, de örömteli megtapasztalásokat (vagy első igazi találkozást?) életetek Urával ebben a hónapban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése