2011. szeptember 3., szombat

Most csak annyit

hogy csodálom, hogy még mindig van megtekintője ennek az oldalnak. Köszönöm, hogy bár én nem vagyok hűséges a közzétételben, vannak érdeklődők.
Már egy ideje helyrehozták az oldalt, ahol vissza lehet olvasni a régebbi lapszámokat. Itt van:

Most próbáltam ki, működik! :)

Egy kis idő múlva a többi is elérhető lesz.

Befejeződött az ifjúságok bemutatkozója projekt.
A szeptemberi lapszám az internetes világról szól. Remélem, érdekes lesz majd számotokra!

Gazdag volt a nyár számomra. Az Úr közelebb jött hozzám, és én is közeledhettem feléje. Nagyon hálás vagyok ezért Neki!!!

A következő igeverset ajánlom a figyelmetekbe bátorításként:

Jézus mondta:
"Nem ti választottatok ki engem, hanem én választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek." Jn 15,16


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése